Archief digitaliseren in Amsterdam

Documenten en archieven scannen voor organisaties in Amsterdam

Bedrijven in Amsterdam die op professionele wijze hun archief willen laten digitaliseren, zijn bij OASIS aan het juiste adres.

Bij OASIS kunt u uw betrouwbare documenten veilig laten beheren en digitaliseren, waarbij u ten alle tijden toegang heeft tot uw bedrijfsdocumenten. Uw papieren archief wordt in Amsterdam door OASIS opgehaald, gedigitaliseerd en veilig opgeslagen in onze archiefopslag.

Document management in Amsterdam en omgeving

OASIS is de specialist als het gaat om het digitaliseren van archieven. De wagens van OASIS komen overal in Amsterdam uw papieren documenten en archieven ophalen. OASIS zorgt voor een professionele oplossing voor uw:

Voor ieder papieren archief heeft OASIS een passende oplossing. Het unieke OASIS online informatie management systeem zorgt ervoor dat u zich kunt focussen op uw business in Amsterdam.

Voorbeelden van klanten in Amsterdam

Enkele voorbeelden van klanten van OASIS in Amsterdam, waarbij veiligheid, betrouwbaarheid en gemak de reden waren om hun archief te laten digitaliseren door OASIS:  

  • Amsterdam Zuid: diverse advocaten- en notariskantoren
  • Amsterdam Zuidoost: een bank zocht een manier om alle documentatie digitaal te maken
  • Amsterdam Zuidoost: een academisch Ziekenhuis, waarvoor wij de patientendossiers digitaal hebben gemaakt
  • Amsterdam Science Park: een bekend Nederlands tijdschrift
  • Amsterdam Zuidas: dossiers digitaliseren voor advocaten en  financieel adviseurs.
  • Buitenveldert: een pensioenfonds
     

Uw documenten professioneel en veilig laten digitaliseren door OASIS?
Neem contact met ons op voor een vrijblijvend adviesgesprek of offerte aanvraag.

Wilt u liever uw Amterdamse archieven fysiek opslaan? Ook daarvoor bent u bij OASIS aan het juiste adres.