Juridisch

 

Opslagkosten beheersen in de juridische sector

In de juridische branche zijn gevoelige archieven aan de orde van de dag. Voor advocaten- en juridische kantoren geldt daarom dat gedegen informatie- en documentbeheer noodzakelijk is. De juridische sector heeft steeds meer behoefte aan veilige en betrouwbare oplossingen voor efficiënt document- en archiefbeheer.

Voor juridische kantoren is snelle toegang tot essentiële informatie, van groot belang  voor een goede service aan cliënten. OASIS stelt u in staat uw processen te stroomlijnen en uw efficiency te verhogen. Digitale informatie is direct beschikbaar. Fysiek opgeslagen documenten kunnen moeiteloos worden verkregen, bijvoorbeeld door scan on demand.


Waarom goede archivering in de juridische sector

Het belang van goede archivering is evident, omdat:

  • het een rol speelt in de bedrijfsvoering,
  • het relevant is op werkzaamheden binnen uw kantoor,
  • het achteraf afleggen van verantwoording over het handelen van uw kantoor vergemakkelijkt,
  • het helpt bij het vastleggen van afspraken,
  • het bijdraagt aan de opvolging van wet- en regelgeving (compliant).
     
Voordelen van werken met OASIS

Programma's op maat voor controle van de kosten voor archiefbeheer
Voor advocatenkantoren is het een uitdaging om de kosten voor archiefbeheer zo laag mogelijk te houden en de hoeveelheid opgeslagen dossiers te beperken. OASIS helpt advocatenkantoren bij een praktische invulling van hun beleid voor archiefbeheer en archiefvernietiging met programma's op maat die de efficiëntie verhogen en de kosten binnen de perken houden.

Betrouwbare en eenvoudig toegankelijke oplossingen voor informatiebeheer.
OASIS begrijpt dat het voor advocatenkantoren belangrijk is dat ze klantendossiers betrouwbaar en consistent bij hun informatiebeheerder kunnen opvragen. Dat is nodig om in juridische kwesties snel te kunnen reageren. OASIS levert flexibele en betrouwbare oplossingen voor informatiebeheer, zodat uw partners en medewerkers precies kunnen vinden wat ze nodig hebben en zelfs de meest gecompliceerde informatie snel kunnen aanleveren.

Klantgerichte service gecombineerd met geavanceerde faciliteiten en technologie.
OASIS is een allround-dienstverlener op het gebied van informatiebeheer. OASIS verzorgt u uw archiefbeheer, informatieopslag in een veilige mediakluis en digitalisering van dossiers en de vertrouwelijke vernietiging ervan. De specialisten van OASIS zijn opgeleid om professionele service te leveren en u te helpen complete oplossingen te vinden voor al uw behoeften op het gebied van informatiebeheer.

Kortom, door te werken met OASIS kunt u:
  • risico's verminderen,
  • veilig en kostenbesparend werken,
  • werken zonder speciale softwarevereisten,
  • optimaliseren en kostenreductie van recordsmanagement realiseren,
  • meer tijd over houden voor declarabel werk.

Vertrouwd door meer dan 5.000 klanten

Neem contact op voor een vrijblijvend adviesgesprek met één van de document management specialisten van OASIS.